11 Ağustos 2009 Salı

Yüz Tasarımı - Face Design

Merhabalar,
Filmin tabanında gülen insan yüzleri kullanacağız. Farklı tarzlarda yüz denemeleri yaptım. Yaseminin de bu tasarım hoşuna gitti ve bu yüz olmasına karar verdik. Yüz tasarımında öncelikle düz çizgilerden oluşmasına dikkat ettim. Yüzün bütün detayları cetvelle ölçülendirilerek yapıldı. Çünkü aynı yüzden tabanda 30 tane yapılacak. Böylece aynı yüzü yakalamam daha kolay olur dedim. Sadece yanaklarda gölgelendirme yaptım. Bu yüzler tabanda çerçeveli ebruların altına yerleşecek. Üstteki resimde bitmiş hali görünüyor.

Hi again!
We will use smiling faces at the base of the movie set. I have been working on different face designs and finally come up with this one. Yasemin also liked this one and we have decided to go ahead with it. I used straıght lines for the face design. Since we need thirty identical faces for the base, I took measurements with a ruler on a card board, cut 7 by 7 cm squares, used acrilic paint and coloring pens. Only the cheeks on each face are shadowed. These faces will be placed under the Ebru base.


See you agaın! 7 cm – 7 cm karton üzerine akrilik boya ve keçeli kalem kullanarak yüz tasarımlarını yaptım.

Görüşmek üzere !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder