17 Ocak 2010 Pazar

KARŞINIZDA EBRU ŞEHİR!!! - AND THE CITY OF EBRU

Merhabalar,
Ebru şehir tamamlandı. Binaların geliş sırasına göre resimler çektim ve sizlerle paylaşmak istedim. Yoğun bir çalışmanın ardından, nihayet ebru şehir kuruldu. Şu an aylar öncesinde konuştuğumuz bir hayalin gerçeği karşımda duruyor. Bu inanılmaz bir duygu...çok mutluyum!!!Şehrin karşısına geçip uzun uzun bakıyorum. Her detayda bir hatıra var, her detayda bir öykü, her bina da bir ebru, her yüzde içimdeki bir sevinç, üzüntü ya da haykırış...
Hi All,
I have finished building the city of ebru. I have taken some photos and wanted to share with you. After working hard for months, finally the city is completed. Now, I have my dream come true in front of me. This is an incredible feeling.. I am soooo happy!!! I sit in front of the city and look at it for a long while. There are memories in every single detail, there are stories in every single detail, there is an ebru over each building; there is happyness, sadness or anger coming from my heart on every face...

Sonuçta bu setten bir film çıkacak düşüncesi beni inanılmaz heycanlandırıyor. Canım ablam Yasemin, ebru şehir senindir. Sihirli ellerinle en güzel çekimi yapacağına eminim. Herkese Ebru Şehrinden selam olsun!!! İSTİLA da buluşmak üzere...
The idea of a film coming out of this city makes me very excited. My dear sister Yasemin, the city of ebru is yours now. I am sure you would make it come true with your hands. Hi all to everybody from the city of ebru!!! Lets meet in invasion...


Ebru Şehir önden görünüş.
Front view.


Detay görüntüler.
Detailed view.

5 yorum:

Yaz dedi ki...

Eveeeeeettttt !!!! :))) Herşey harika görünüyor. Sıra bana geliyor, hadi bakalım! Bu kadar emek verdin, umarım hakkıyla animasyonu yapabilirim.

Shelley Noble dedi ki...

Incredible! What artistry! Watching the sisters with admiration...

Inanılmaz! Ne yetenek! Hayranlıklı kızkardeşleri izliyor...

Yaz dedi ki...

Shelley, seni seviyorum :) Tesekkur ederim for your beautiful comment!

Asu dedi ki...

Shelley,
Mesajın için çok teşekkürler.
Ben de senin siteni takip ediyorum.
Çok yetenekli ve yaratıcısın.
Blogun ve yaptıklarında kendine has bir tarz oluşturmuşsun. Yolun açık olsun!
Türkçe mesajın için ayrıca teşekkürler.
İyi çalışmalar,
Asu.

Yaz dedi ki...

Translation of Asuman's message for Shelley;

Shelley,
Thank you so much for your message.
I follow up your film and blog site.
You are very talented and creative.
You have very unique style on your own. I wish you good luck!
Also, thank you for your message in Turkish!
Asuman

Yorum Gönder