1 Şubat 2010 Pazartesi

ANIMASYON ZAMANI - IT IS TIME TO ANIMATE


Herkese merhaba, Yaz burda. Veeeeee... animasyon zamanı. Asuman bütün seti ve maketleri bitirdi, bana gönderdi. Cuma günü kocaman bir kutu dolusu "emek" aldım. Asuman'ın bu film için ne kadar detaylı ve titiz çalıştığını bir kez de yakından gördüm. Her bir parça tek tek işlenmiş, hazırlanmış, yaratılmış... Şimdi artık iş bana düşüyor. Asuman'ın bu kadar emeğinden sonra şimdi de benim bu filmin çekimlerini hakkıyla yapmam lazım. Bu hafta çekim hazırlıklarını yapacağım. Muhtemelen hafta sonuna çekimlere başlamış olacağım. Kutudan bir de Hakanla bana ve Zeynep'e birer hediye çıktı :) Sağ alt köşede gördüğünüz baykuşlar bizim, alttaki ördek ailesi de Zeynep için... Tahmin edebileceğiniz gibi Zeynep teyzesinden gelen bu sevimli hediyeye bayıldı. Çok çok teşekkür ederiz!

Hi All, Yaz here. Annnnnddddd... it is time to animate. Asuman finished all and has sent me. I received a box full of effort, full of love... I have seen closely how detailed Asuman worked on this set. Each piece was created very detailed, carefully. Now, it is my turn. I need to remunerate for her great effort here while shooting this film. I am going to be getting ready this week. And I will probably start shooting by the end of the week. I will keep you posted. There were 2 gifts inside that box too. You see at the bottom right of the picture. Owls at the top is for Hakan and me. The duck family is for Zeynep. As you might guess Zeynep loved what her aunty created for her. Thank you sooooo much!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder